menu

Friday, April 6, 2012

MY WEDDING DAY-10/12/11


Assalamualaikum & Hi uolsz..

Lama dah blog aku ni menyepi.Semangat aku untuk update blog bukan hilang cuma aku tiada peluang.(khekheee ni jelah alasan ko izee!!)Fyi,banyak bende kalau aku nak update ni tp bia la aku summarize je lg mudah kan?..Pendek kate last n3 aku pasal aku nak bertunang and now aku dah kahwin pon.. :) macam cepat je masa berlalu hohooo..

Meh la aku nak citer sikit pasal wedding aku.

1.Setelah bertunang 03/09/11,seperti yang dijanjikan dan dipersetujui tanggal 10/12/11 tahun lepas punyer  citer huhukk, (masih segar boleh kan ;p ) kami selamat diijabkabulkan pada anggaran jam 9.30 pagi.Syukur alhamdulillah selama lebih kurang 7tahun mengharungi pelbagai masam masin kelat pahit sume ada heheee dlm perhubungan kami at last termakbul jugak doa kami dgn izin ALLAH S.W.T kami menjadi pasangan suami isteri yg sah.TQVM to ALLAH S.W.T.






Finally,we'r together and my heart belong to him....tqsm to ALLAH S.W.T.




2.Jam 1.30ptg pada hari yang sma 2 merpati sejoli ini dgn tersipu malu nyer naik pelamin..U know what,time ni pe yg boleh aku katekan aku tersgtla bahagia walaupun wat2 malu teramat.hohoo poyos jer.. Pengantin uolsz mestila malu2x..khekhe..jom layan pic2 aku yang gorrjessss ni.. :))














3.Ptg tu aku sempat tangkap pic outdoor bp kerat je sebab dh lmbat kuar.sempat p kt taman tasik proton kt Tjg Malim je.dlm 40 minit gak la dari umah aku.Ujan pulak so xmampu le nak posingg sakan.Pape pun OP aku mmg awesome.dia shoot xknl erti penat ke.smpi kami yg penat dh ni..huhu








4.Otw balik umah la plak,malam sesi bukak hadiah sepupu sepapat xsabo dh tgu kami balik nak nengok hadiah.xsempat nak snap.Alhamdulillah rezeki byk gk hadiah dpt.Nikmat jd pengantin cmni la syok dpt hadiah!!


5.Last but not least,malamnyer time tuk.......... ahaaaa postpone la dulu sebab? sebab esok kene beraksi pulak ke majlis menyambut menantu di Parit Buntaq...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com