menu

Sunday, October 17, 2010

Remy Ishak-Tiz Zaqyah menyulam CINTA?

Keserasian yang terjalin bukan sahaja dapat dilihat di televinsyen mahupun di filem. Tapi kali ini ianya jelas kelihatan apabila Remy Ishak dan Tiz Zaqyah dikatakan bergandingan tangan berduaan ketika menyaksikan acara MotoGP pada 10.10.10 yang lalu bersama-sama.

Aksi berpegangan tangan mereka jelas menampakkan mungkin Remy dan Tiz bagaikan berada dalam sebuah perhubungan cinta yang suci sesuci Nur kasih.hehehee..wahh kalau betul la mereka sedang menyulam kasih cinta apa salahnya kan?alhamdulillah dua2 single lagi..ok jugak tu..sama padan sama cantik tapi melepas la peminat-peminat Tiz kalau betul tuan punya badan dah dimiliki untuk Remy.Kalau korunk semua masih ingat pada

drama Nur kasih,perghh memang best!Aku sangat suka drama mereka berlakon bersama dalam kisah Nur Kasih,mereka memang sepadan je tengok. Tak mustahil la kan jika mereka berdua kini mungkin telah mendapat Nur untuk membina Kasih Cinta yang betul2 hakiki dan bukan hanya lakonan semata. Kalau betul pun takpe pasti semua peminat mendoakan yang terbaik Sumber yang dipercayai melihat aksi mereka ini aku amik direct dari kosmo online.

P/S: Nur Kasih : Di antara Lirik yang menyentuh jiwaku saat ini ,ahakszz "Lewat  ini ku rasakan kasih kian ku dambakan Resah hati yang ku pendam Pada Takdir dan harapan. Nur Nur ya nur  kasih...."

2 comments:

  1. kahwin lah ni nanti.gua rase jelah.ehe XD

    ReplyDelete
  2. alahhhh klu dirog kawen pun xde makne... bukannyer diorg ni sesuci cam dalam nur kasih... cesss... wah emo bukan main aku... hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com