menu

Wednesday, February 2, 2011

Simpulan January 2011

 Salam..

Lamanya aku tak update blog kesangan aku ni..maaf ye Ketulusan Hati..Sejak memulakan kerja  di sini pelbagai benda harus dipelajari,terkejar sn sini rasa..nk bw apatah lagi xsempat dah sebab? sebab job aku sekarang travell sn sini.bulan ni mcm2 rasa,smpi 1 tahap rasa nak berhenti je..tapi pk2 balik dugaan ni..pasti ada hikmahnya. Percaya pada Rezeki masing2 InsyaAllah smoga Perjalanan rezeki ku dipermudahkan.

Bila sekarang dah mula dapat menerima environment keje,1st thing mmg kena byk sabar tenang dan paling penting mesti cuba jgn tinggalkan solat.Kadang bila tgh trobleshoot kt enduser punyer place mcm terpk tmpt solat le plg aku pk..Aku sering berdoa agar segala ape yg aku lakukan dirahmati olehNYA. 








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com