menu

Tuesday, November 16, 2010

Oppsss Awal Ashaari pegang punggung Lisa Surihani!| Gambar Cium Nabil Bukti Bukan Super impose


Sape suka tgk MM a.k.a Mari Menari..hahaa panas jugak pic ni.aku terbaca dari Kopimilo.com ( lihat sini KopimiloOMG! Awal Ashaari pegang punggung Lisa Surihani! ..korunk tgk la sendiri..n masing2 punya pendapat la kan.huuhuuuu

Lagi satu pasal Nabil raja lawak benar atau tak  gambar cium Nabil & Qasha  bukti bukan super impose..
Juga n3 kaitan  Nabil Raja Lawak:  Nabil Qasha dan  Siapa Uqasha

19 comments:

  1. dunia artis semakin pelik =.="

    ReplyDelete
  2. hmm.. nabil 2 ak xtau nk komen ape. bile dh femes, cmne la jdnye..

    ReplyDelete
  3. role model ke tu?

    lu fikir la sendiri...bak kata nabil. huhuhu~

    ReplyDelete
  4. hahaha... care senang nak dpt publisiti camni lar.. ce ko menari ngan mane2 mamat pun, pastu tgn tu pegang tutttt, mesti hangat gak kt tenet... menda panas semo org suke... kekeke

    ReplyDelete
  5. @gadisBunga
    hahaa Lu pk laa sendrii Nabil oii..

    ReplyDelete
  6. @Imma Yusri
    hahaaaaaaaaaahaaa xkesioo le temann..haha tu lah dia dunia artiss..

    ReplyDelete
  7. @Un Phat Lee
    ai Phat Lee smpi xterkate ke..heheeee

    ReplyDelete
  8. Sedap apa mcm nabil tuh..wahahahahaha... Cuma tindakan bangang la jugak pasal p tangkap gambaq.. nk wat dosa, dok diam2 sorang2 sudah.. biaq tanggung sendiri ngan tuhan..kan??

    Pasal kes Awal tu, aku rasa situasi tu berlaku secara tak sengaja iaitu di bawah 3 saat. Tapi cameraman laju dari dia..ahahaha

    misterlAl
    lAl

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com