menu

Wednesday, November 3, 2010

Nabil dan Irma putus! | Siapa Uqasha?



Statement Nabil yang ke 5&6  seolah-olah macam mengeluh jer..memanglaa dulu dan kini sudah lain.Dunia artis totally begini asam garam lumrah hidup sebagai artis.so nak tak nak you have to..


sudah berakhir
Nabil :

1.“Ya. Saya sahkan hubungan kami selama tiga tahun ini telah berakhir,”

2. “Saya akur jika sampai di sini sahaja jodoh kami. Tetapi apa yang ingin saya tegaskan hubungan kami berakhir   bukan kerana orang ketiga seperti yang didakwa,”

3. “Saya baru sahaja mengenali Uqasha selepas putus dengan Irma. Kebetulan perkara ini terjadi dan Uqasha dipersalahkan. Dia sebenarnya tidak terlibat dan semua ini adalah salah faham. “

4. “Saya mengenali dia melalui seorang kawan kerana dia merupakan kawan kepada kawan saya itu. Buat masa ini saya masih lagi single dan belum bersedia untuk mencari pengganti Irma,”

5.“Bagi saya apa yang berlaku ini sudah tertulis. Masalah putus cinta, bercinta adalah perkara normal yang biasa berlaku pada sesiapa pun. Hanya kerana saya dikenali, jadi perkara ini jadi sensasi. “

6. “Bayangkan kalau saya pengurus kilang dedak dan bukan orang terkenal, tentu perkara ini tidak digembar-gemburkan,” 


Irma:

1.“Tiada apa yang mahu saya katakan lagi. Apa yang pasti, semuanya telah berakhir, cukuplah sampai di sini sahaja dan saya tak mahu panjangkan lagi cerita ini. ”


Nampaknya makin hangat  Nabil sekarang..Betul atau tidak Uqasha kakak pada pelakon Zaris Nelly itu yang dikatakan pramugari adalah ‘ orang ketiga’punca dalam hubungan Nabil &Irma.



2 comments:

  1. Lumrah alam, bila banyak duit dan kaya, manusia biasanya mudah lupa diri.

    ReplyDelete
  2. kalau perasan la...uqasa ni pernah datang dekat Ewah-ewah...dengan nelly tu.. Tak silap masa tu kot dia berkenalan....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com