menu

Friday, November 19, 2010

Bengang

Salam...

Tajuk N3 pon dah jelas kan bengang.. Ni bukan tajuk lagu si Aril penyanyi tu yer.Harap maklung!! ni sebab aku bengang sgt pada orang yang sengaja buang masa kita!!! Aku citer pasal diri aku la..ak xtahulaa apelahh nasib aku pada training ni..sakit hati betul bila mail,ping,semua bende wat buat xtahu je..padahal status online jer.Bayangkan kalau da depan mata bila korunk ckp dia wat dek je..mesti marah kan??..sik bek xjumpa jauhh..klu Jerman ngan M'sia ni selangkah dua eee mmg rs nk p tanye fc to fc je..useless je rs diri ni skang!!.smpai hati tul wat mcm ni.xtau la pe motif diorang! at least klu xnk ckp pon jwblaa sepatah dua.ni hari2 la tetiap ms la aku yang sibuk tanya tapi xbalas2 pon..eeee skit hati btul la...eeee mencikkkkkkkkkkkkkkkk!! sob2x..Lepas geram kt sini.

6 comments:

  1. wah...sikit punye marah ni...

    jom kite minum rebina dulu. heheh

    ReplyDelete
  2. uih3... marah sungguh.. ape lagi.... mari amuk satu bandar!!! haiya!!!

    ReplyDelete
  3. @gadisBunga hahaaa sensitip tetibee!!dh luah rs ok skit.

    ReplyDelete
  4. @cacing hahaaa xde maknenyerr.senyap2 suda..hehee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com