menu

Monday, September 20, 2010

Abby Abady dedah Norman ingin rujuk?


Kisah antara 2 artis ni sedang hangat diperkatakan dan aku mula merasakan terlalu banyak perkara sedang dibangkitkan mengenai mereka. Isu mengenai tuntutan wang hantaran yang sedang hangat diperkatakan  sekarang, kini timbul pula isu baru di mana Abby mendedahkan sesungguhnya  Norman pernah meluahkan perasaan untuk rujuk semula dengan Abby malah Abby berkata bahawa bekas suami nya itu juga pernah meluahkan kata-kata sayang  dalam tahun ini juga padanya..

Lagi 1,akhirnya Kisah cinta antara norman & memey akhirnya jelas terbukti apabila mereka mengikat tali pertunangan.  Abby  ada menyuarakan walaupun dia seakan dilihat seperti menbenci Norman tetapi  hakikatnya dia tidak pernah menganggap Norman musuh mahupun kawan.  Untuk mengetahui  lebih lanjut silalah ke link mstar directly.

Kita sebagai pembaca hanya mendengar dan membaca pelbagai perkara yang di perkatakan oleh mereka.Hakikat sebenar hanya Abby dan Norman yang mengetahui di sebalik segala yang berlaku di antara mereka.  Dan hanya Abby sahaja yang mengatahui niat hati nya sebenar..
p/s: remind 4 myself also:: dlm sesebuah perhubungan kesabaran &toleransi amatlah dikehendaki..moga semua yang kita inginkan dipermudahkan.. dan terlindung dari segala kecelekaan amin..


7 comments:

  1. haritu jmpe abby..wahh dia sgt kelakar dan happening...hrp dia tabah hadapi sume nih :P

    ReplyDelete
  2. @rizal: btultuu abby mmg nampak sentiasa tersenyumm jerr.. jmpa dia ktner? ..mudah2han dia tabah menghadapi semua ini..

    ReplyDelete
  3. jumpa abby kat umah dia ..abby wat besday anak dia ngan open house skali..dia mmg kelakar..hehe

    ReplyDelete
  4. @rizal: wahh kekwn artis rupenyerr..ijai dok mn?

    @sharinginfoz: mcm2 perkara timbul..kesan nyerr amat mendalam..

    ReplyDelete
  5. speechless. jalan terbaik, malas nak baca dah pasal diorg. huhuhu.

    ReplyDelete
  6. @GB: hidup perjalanan artis mcm ni laaa..xhbs2 dh jelass skrg..... kite pon boleh menilaii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com