menu

Thursday, September 16, 2010

Hari Raya Aidilfitri ku..

Alhamdulillah hampir semiggu berharii raya,so ari ni ak berpeluang bk "Ketulusan Hati" ..nk kate raya sakan xla jgk..syukurlaa dpt sambut ngan baek dan sepeti yg drancang..tercapai...
  • Raya tahun ni umah xberape meriah sebab abg2 aku semua blik umah mak mentua plak..so taun ni sunyii skit..tp raya ke3 diorang bru blik jd dpt jgk la jumpa anak2 buah n duet raya pon tersiap sedia utk mereka..maklumlahhh aku dh mula bekerje so merasa la diorang duit raya maklang dia ni..

  • Niat spt yg dharapkan utk aku plak yg pergi ke rumah dia spt yg dirancang d restui oleh ibubapa aku,raya ke3 aku smpi ke rumah dia per1 kali nyer..perasaan cuak ak berkurangan apabila ak mula meramahkan diri....mak  dia pon baikk jerr..,semua layan aku ngan baikk..syukur semua ok..

  • then ak trus beraya ke rumah kwn ak di Penang & kekwn dia..Lm xjumpa kwn ak..Bl dpt jumpa wahh byk jer story bestt kan dpt jmpa kekwn lm.. 

  • Raya ke3 aku 1 hari hbs kan ms bsm dia dan keluarganya..selesai solat Maghrib dan mkn,ak pon gerak blik ke umah nenek kt Bruas...mlm tu ak rs drive plg memenatkan sebab? ape lg klu xjem..biaselaa arii raya..tp b4 nk exit fuuuhhh sabaarrr sgt2 smp krem kakii aku..xpenah2..mmg menguji ketahanan kaki dan emosi ak..huhuuu berkat sabar dah berhemahh alhamdulillah selamat gk smpai.. pengalaman per1 ak driving jauh2..(isaw mak abah ak tepon jerr..)

Jumaat ni ak dh mulaa bekerjaa balik..4hari ak amik annual leave..tgl 1 hri je lg annual leave ak..dh la bru training lg..huhuuu..Raya sungguh ak ni..adooiii mood raya msihh smgt lg nii..cmnerr nk kejee nii...(izee2 kejee laa cik izee oii :p )..mkn sedap2 ari raye tu yg best..huhuuuu..kpd kekwn semua klu de open2 house tu jgn lupa pgl izee ek..ngeheeeeee...mkn je sk!! :D semua sk sp yg xsk ye dak?....

14 comments:

  1. ammvoiii sonoknyer gi ghumah sidia kanns.. ehehe

    ReplyDelete
  2. @en_me: biase2 jerr..bru nk kenal2.heheee

    ReplyDelete
  3. @sharinginfoz: yup sdh mestii happy.. :D raya mn 2? mestii happy jgk kan..

    ReplyDelete
  4. Dun wori about cuti. Raya mesti dienjoykan sebaik mungkin!

    Selamat Hari Raya dari Warlord's Armoury!

    ReplyDelete
  5. @hairil: absolutely! yup raye ttp raye! heheee
    slmt hari raya too 4 u!

    ReplyDelete
  6. raya kene sesungguh. pastu keje pun kene sesungguh. :D

    ReplyDelete
  7. @GB: hahaaa btui2x 2 2 kene sunggoh2 ari ni dh kene keje..smgt bru pas pueh bantai ketupat pulut.. :D

    ReplyDelete
  8. alhamdulilah....semua berjalan lancar.hihihi

    ReplyDelete
  9. wah..raye sakan ye izee.. anyway, semoga izee happy dan diberkati dgn sidia.. :) amin..

    ReplyDelete
  10. @ku_Merpati : Alhmdulillah..huhuuu
    slmt harii rayaa :D

    ReplyDelete
  11. @ noor Afzan: slmt hari yara..:P

    ReplyDelete
  12. @pu3 : amin..thanks much pu3..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com