menu

Tuesday, June 7, 2011

Masih ada Waktu??

Assalamualaikum&salam sejahtera semua..

Hari ni hari selasa 07/06/2011 jam 10.35pagi..tetiba aku rasa nak update “ketulusan hati” yang rasanya dah lama usang terbiar begitu saja. Bukan sengaja ,sebaliknya tiap kali nak update rasa ada je benda mengangu..mungkin lepas ni aku kena bijak dan pantas mencurik curik masa untuk meluangkan sedikit waktu untuk blog aku yang tersayang ni.

Sejak keje di sini rasa cam ada je benda kene buat tapi bila dah nk masuk 3bulan ni rasa dah tahu la sikit2 kot waktu bila boleh curik2 atau erti kata lain mengular2 jap..huhuuuuu.Walaupun aku xupdate  tapi aku tetap BW pembaca setia fav2 blog kegemaran aku mahupun apa sahaja yang aku rasa boleh dibaca. :PP so korunk semua jaganlaa risau aku tetap melawat.

 Cik izee senyummmmm :)

Cuma masalah d sini shoutbox di block so alamatnya ssh sikit la nk jejak sp2 yg sudi jenguk aku. Kalau nk tgl kesan pon boleh tgl kt d ruangan2 komen jelaa..jd  senang  aku  nak jejak langkah korunk.sebenarnya banyak benda aku nak luah tapi coloteh panjang2 kat dlm 1 page ni nanti bosann plak. So next  entry la plak.

Well,have a good day uolzss!! Daaa..

8 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com