menu

Tuesday, April 12, 2011

I'm back!!!

Assalamualaikum..& hye folks!!

Rindunyee kt  'ketulusan hati'  ni.bukan aku taknak update blog cuma xberkesempatan je.Maklumlah orang baru nak hidup..menempuh alam pekerjaan yang pada aku banyak menguji kematangan ,kesabaran dan kekuatan aku tak kira lah dari segi mental,fizikal ,rohani ape2 jelah memng banyak pahit manis maung  dilalui...huhuuuu panjang benor intro akunye pon..udah2 le tuhh..( pengaruh usop wilca ar ni!!)

Oklaa..in short aku hepii dan redha je pe yang ditakdirkan pada diri aku..ape2 pon hadap je dan cube yang terbaek!! Pegang & percaya pada kata2 hikmat ni. "percaya pada rezeki dan apa yang berlaku ada hikmahnye.." so now i'm happy what i'm doing and grab the whole opportunities in front of me!!

skang aku rasa aku staff paling dsiplin dari segi masa ni..hahaaaaa (angkat bakul sendri sudahh, ;P) ye arr ak bgun awal gilerr kot..klu dulu bgn solat subuh je tido bik skang bgn xtido dh trus p keje..smpi ofis b4 8am...perghh bangganye..alhamdulillah rasa lagi tenang je... even de ngantok2 skit ms 1st 2nd week ni..heheeee 

moral value: lah jadi wanita pilihan ...alhamdulillah ;D (ghaaahaaaaaghha) amin



sekian dari "ketulusan hati" InsyaAllah pasni akan update je..huhuuu winduuuuu blogging..

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com