menu

Saturday, December 25, 2010

The Day Before Christmas

Jam tepat pukul 3pagi tapi aku masih tak tido2 lagi..sejuk pulak umah aku ni..memang sedap tido tapi mata degil liat nak tido.Nak kata aku tunggu Santa clouds anta hadiah ke..hahaaa sampai bila pun takkan datang. so papehal aku nak wish gak pada semua yang beragama christian "selamat hari natal" especially for my clicks




Dipendekkan cerita mengimbas kejadian di siang hari td, i'd love to say i'm so happy!! in case,kalau diorang terbaca (my clicks) thanks uolzs...thanks sangat!! korunk memang beshh!! masuk2 keje tup2 da event lak.1st time rase turkey lunch party.Ayam belanda tu memang beso kedabak tengok pun dh kenyangg.hahaaa tgk kenyang huh menipuuu la sangat..takde r siyess cepat kenyang kot..sebab aku dah bedal spicy tight KFC byk2 ngan makanan2 yang lazat lazat dulu sapa suh...org smua hadap makan turkey tu tapi aku makan yang lain dulu budget segan..hahaaa
   


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com