menu

Tuesday, November 2, 2010

HONDA Civic Hybrid turun harga|Honda Mugen tamat?


Berkuat kuasa semalam Honda Civic Hybrid turun menjadi RM108,980.Honda Malaysia Sdn Bhd telah mengurangkan harga model kereta civic hybrid sebanyak RM21,000 kapada RM108,980. Dan

Presiden Ketua Eksekutif Honda Maalaysia,Rohimie Shafie mengumumkan langkah ini diambil sejajar langkah kerajaan melanjutkan insentif cukai untuk kereta model hibrid dalam pengumuman Bajet 2011.

"Sebagai pelopor memperkenalkan teknologi hibrid di pasaran Malaysia, kami menyambut baik langkah kerajaan memberikan pengecualian penuh cukai import dan eksais dalam pengumuman Bajet 2011 lalu.Langkah itu menjadikan kenderaan hibrid kini lebih mampu dimiliki di Malaysia dan Honda melihat lanjutan insentif cukai ini tepat pada masanya kerana kami merancang mempertingkatkan lagi rangkaian kenderaan hibrid di Malaysia,” 



Wow good to hear that..my lovely dream car wait for me okay..huhuuuu My dreams car 1stly xcelly Honda Mugen tapi dengar khabar HONDA Malysia dan menamatkan pengeluarannya di M'sia (betul ke?) ..dari sekolah menengah aku idam2kan..ahakzz ntah bila laa aku dapat rasa drive ni.. huhuu (berangan)


Feel free enjoy to watch this video:


 sumber : bharian

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com