menu

Monday, November 15, 2010

Buah dada yang ditumbuhi Larva


Cuci bra dan pakaian dalam mahupon pakaian baru sebelum dipakai!!..tengok pada pic cuba teka apakah ini?? haaa gelii  dan ngerii kot aku taengok!.Pasti ada yang tak tahu dan mungkin ada juga dah tahu apa dia dan kenapaia terjadi?Ini adalah seranga larva pemakan lemak yang telah tumbuh dan bersarang dalam pori-pori sekitar buah dada dan dalam luka payudara seorng wanita. Dari kenyataan yang diberikan oleh wanita tersebut dia sendiri terkejut .Dan malangnya selepas 2miggu baru dapat rawatan lanjut dari Doc dermatologist.Jombaca kenyataan beliau.

Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyedari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu.Setelah ia kembali, ia menemui doktor karena sudah dimulainya rasa sakit. Doktor tidak tahu penyakit apa yang di derita nya, doktor memberikannya antibiotik dan krim khusus. Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, ia mulai mencari doktor2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosa infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi. Sialnya sang doktor sedang berlibur. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.Susan terkejut, setelah ia membuka perban nya, mereka menemukan larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidah tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang ia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya! TOLONG KIRIM INI KEPADA SEMUA TEMAN WANITA ANDA!!!!                                                            

Punca nya adalah kerana pakaian dalam tidak dicuci.sejauh mn kebenaran ni tak pasti tapi apa yang pasti berwaspada lah sebelum terjadi.The moral of d storu cuci la dulu mana pakaian baru sebelum di pakai.Tengok pada pic ni ee xleh nk bayangkan takut plak.

P/s: For me,klu pakaian baru mestilaa kena cuci kan tidak cm bau xbest je ..xthulaa korunk..masing2 la yg pasti berwaspada sebelum terjadi..tu je

23 comments:

  1. tu gambar tipu...dulu dah pernah go thru isu ni...blh try google...

    ReplyDelete
  2. @mamasue
    2 la psl xthulaa sejauh mn kebenarannya..whatever yg ptg waspada je kan..

    ReplyDelete
  3. bro sellau cuci payu dara bro he..23x

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    ReplyDelete
  4. saya suka komen bro... adeh. :p

    ReplyDelete
  5. adeh... ngilu lar aku tgk... takut lak.. ponpuan ni macam2 dugaan.. ngeri wehhh

    ReplyDelete
  6. Fuh... mcm nak pecah dada aku tengok..huhuhu

    misterlAl
    lAl

    ReplyDelete
  7. ye ke kak.....how about your dress 4 diner?????
    hahahahaha???

    ReplyDelete
  8. meremang bulu tengkuk tengok gambar ni walaupun pernah tengok dekat facebook sebelum ni euw

    ReplyDelete
  9. aku rase nyesal sebab tgk gambo ni... sejak semalam, sampai ke tido aku terbayang2... geli lar... eeeee tol2 geli... xleh blah lar... aku x sanggup melihat gambar ini....

    ReplyDelete
  10. @Imma Yusri

    wehh siah ang..smpi xleh tido dasyatt ar ang ni!! dh2 lupa kan

    ReplyDelete
  11. Argh..Kenape La Ak terbukak Link nih!!!
    geli siot...haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com