menu

Friday, October 29, 2010

Rita hairan Aidil Zafuan berubah selepas pulang bertemu keluarganya


Rita Rudaini hairan Aidil Zafuan memfailkan  permohonan sulh selepas pulang bertemu keluarganya di kampung. Difahamkan Rita tidak berapa sihat kerana kini mengandung tiga bulan anak kedua mereka.
Rita keliru dah hairan kenapa perkara tersebut berlaku apabila Aidil pulang ke kampung wal hal mereka berdua dalam berhubungan baik sebelum ini. Rita menjelaskan sesungguhnya hubungan mereka sebelum ini tiada masalah “Malah, sewaktu kami bertemu sebelum ini, Aidil memohon maaf dan mengakui kesilapannya. 
Begitu juga dengan saya. Malah, dia sendiri datang menjemput saya pulang ke Kuala Lumpur dan mengambil anak di kampung (Perlis). “Hubungan kami baik seperti sebelum ini. Namun pengakuan dibuat Aidil benar-benar membuatkan saya sedih dan kecewa,”

Kesian Rita,dia begitu sayangkan suami dan keluarganya..hmmm tak tahulah pihak mana yang salah kan..kita sebagai pembaca pun pasti dapat menilai dah mengetahui.Ape-apepun semoga rumahtangga mereka dapat diselamatkan dan dipermudahkan.amin..Bersabarlah.. Rita..kesian dia anak pun kecil lagi dan kini sedang mengandung anak kedua pula.hmmm 
Korunk nak baca lagi lanjut sila la direct ke link ini hmetro

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com