menu

Wednesday, August 17, 2011

Wordless T___T


Alhamdulillah di bulan yg mulia bulan ramadahan yang penuh Rahmat ini..syukur dpt menjalani ibadah dengan sempurna..lama aku xupdate dekat sini..ari ni terase teringin nk update “ketulusan hati “ni.
Bila aku rasa stress xtau nk luah kat sape..rasenyer xsp thu melainkan Allah S.W.T..alternative lain aku amik dgn meluahkan nye di sini..

1st aku nk gtahu xlm lg aku akan menjadi tunangan org..tunangan pada My Luv ak tu. Mcm2 dugaan ranjau duri Selama percintaan kami menceceh 7tahun ni.dari zaman belaja sehinggalah dh berkerja ni.Namun hati ini hanya mencintai dia.Terima kasih Ya Allah kerna menganugerahkan rs syg kasih ini di antarakami..doa ku xpernah putus agar cinta ini sentiasa dirahmati sehingga ke akhir hayat.

Kadang bila gado terasa hati..bl aku nk luah kadang mesti xfaham  hti aku..last2 aku beralah jer..diam jerr..Mls nk ckp sebab hati ini sakit smpai tak terkate.ntahlaa..aku xminta pon berperasaan mcm ni..ee xtaulahh..tawakkal je byk2.td aku gadoh ngan dia…kadang rs cm aku ni xpenting pon ade..

Ape perlu aku wat xtau lahhh……..skang aku hanya mampu bykkan berdoa & agar Allah sentiasa memberi jln  yg terbaik dan permudahkan segalanye..amin..

Wordless tyme keje ni..tetibe teringat dia aku jd sedihhh… doaku agar aku terus kuatt dan tabah menghadapi segala dugaan ini..


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com