menu

Monday, November 22, 2010

ricau kacau


Salam semua..ricau kacau stand for jiwa aku yang kacau ni.bukan la niat nak kacau sesape cuma bila aku datang ofis mcm2 la aku pk.tadi otw nk p keje pon mcm2 aku pk.ntah laa rasa 6 bulan cam buang masa pon ade.sesapa yang mengikuti kisah ak ni taulaa kan.aku makin risau laa bulan 12 makin tiba..so comfrmation aku di sini makin tiba..Harap yang terbaik laa. Totally aku nak kata aku xdpt seperti ape yg dijanjikan di awal2 kemasukan aku. Aku dah wat yg termampu &terdaya tp omputeh yg kt sn tu memaen je.. ;(  ni lah risk yg perlu aku hadapi. Whatverlahh!!..doa je yang terbaek dan bak kata dia sentiasa pk +ve. So skang ak kena kuat hadapi apa jua result yang aku terima kelak!! InsyaAllah..amin..


2 comments:

  1. selamat dikompemkan! huuu~

    byk company mcm tu. sebelum masuk janji lain, tapi bila dah join lain pulak jadinya...


    takpe. fikirkan insentif lain yg izee dpt dari situ...pasti ada kan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com