menu

Friday, September 24, 2010

Semangat hilang...Maher Zain


hampir 3bulan aku kat sini,tp masih rasa kosong..kosong seperti masih tidak dapat apa yang aku inginkan.
Hanya Allah yang tahu apa yang aku inginkan. bkn lah demand ke pe,tapi hanyalah kepuasan yang diharapkan. btul xsemua benda yang kita nak dapat mcm tu jer. semakin aku tertekan semakin ak lupa sebenarnya Allah sentiasa bersama aku..Yang pasti aku sangat sedih! hati ini tiada siapa yang tahu walaupun aku nampak kuat tapi sebenarnya..sering merintih..

Layan lagu dari Maher Zain ni mengurangkan bebanan yang aku rasa sekarang...
Bukan senang nak senang Izee!! 
Turn to Allah
He’s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don’t let me go astray
You’re the only one that showed me the way,
Showed me the way 
x2
Insha Allah 
x3
Insya Allah we’ll find the way


13 comments:

  1. yes. bukan senang nak senang. you can do it izee!

    ReplyDelete
  2. Nothing comes for free...
    Nothing comes without sacrifice, tears or blood...

    Lagu InsyaAllah tu memaaaang sesuai utk beri motivasi.

    Keep the spirits up Izee! :)

    ReplyDelete
  3. betul izee.. bukan senang nak senang.. kena tabah!.. izee pun pernah advise, semangat puteri!.. insyaAllah, izee mesti kuat n teruskan perjuangan!.. ramai yg menyokong dr virtual mahupun reality life..

    ReplyDelete
  4. @Hairil Rizal : yes exactly right!for now i need to look forward and no more drop my tears.. huhuu..thanks!

    ReplyDelete
  5. @Ku_merpati: diz song amat sesuai tok motivate dri..kan..

    ReplyDelete
  6. @p3: tu la kadang2 bl dah tension sgt mula lupa..mekasih pu3. really apprcte it!!! thanks xoxooo

    ReplyDelete
  7. @tia: Layan Maher Zain plak..bgi kuat kembalii..huhuu.. :)

    ReplyDelete
  8. @Sharinginfoz: amat3x perluuu.. tq

    ReplyDelete
  9. best lagu ni,akak copy yer..lama akk nak dgr lagu syahdu cam ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blogger Geng/ Famili

At Blog to fb Blogged.my Top Show all blogs Free Auto Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink

BlogMalaysia.com